ایده تولید محتوا ادمینی

به لوگوی کوچک اینستاگرام توجه نکنید! اینستاگرام دنیایی برای خودش است که می تواند به شما برای کسب درآمد و رسیدن به بهترین نتیجه در دنیای کسب و کارها کمک کند. اگر می خواهید در زمینه تولید محتوا در اینستاگرام فعالیت کنید و ادمین اینستاگرام شوید، جای نگرانی از بابت ایده تولید محتوا ادمینی وجود ندارد. می توانید از ایده های این مقاله کمک بگیرید و به عنوان بهترین ادمین برای تولید محتوا شناخته شوید. در ادامه شما را با 20 ایده تولید محتوا ادمینی آشنا می کنیم و شما می توانید 80 ایده دیگر را در نظرات با ما در میان بگذارید. به 80 ایده برتر کاربران در نظرات جایزه داده خواهد شد.

راهنمای مطالعه متن

100 ایده تولید محتوا

تولید محتوا بهترین راه برای گرفتن بازدید بیشتر در اینستاگرام است. اگر می‌خواهید همیشه بازدیدکنندگان ثابت خود را داشته باشید، تبلیغ بگیرید و کسب و کار خودتان را تبلیغ کنید، باید از ایده‌های تولید محتوا کمک بگیرید. اما ادمین تولید محتوا چیست؟ به فردی اطلاق می‌شود که مسئولیت ایجاد، مدیریت و انتشار محتوای متناسب با نیازهای یک صفحه اینستاگرام را بر عهده دارد. روش‌های مختلفی برای تولید محتوا ادمینی در اینستاگرام وجود دارند که در ادامه قصد داریم در مورد آن‌ها با شما صحبت کنیم.

نوشتن گزارش های روزانه شخصی

یکی از بهترین ایده هایی که می توانید برای تولید محتوا در اینستاگرام از آن کمک بگیرید، این است که گزارش های روزانه شخصی خودتان را بنویسید. همیشه مخاطبین به زندگی شخصی شما علاقه زیادی نشان می دهند. تجربه نیز ثابت کرده است که بلاگرها توانسته اند محبوبیت بسیار زیادی در میان مخاطبین پیدا کنند. بنابراین از زندگی خودتان گزارش بدهید تا مخاطبین متوجه شوند که شما واقعا خودتان هستید!

معرفی پیشنهادات خاص

اخیرا با کدام محصول یا فیلم ارتباط خوبی پیدا کرده اید؟ می توانید هر کدام از آن ها را با مخاطبین خودتان در میان بگذارید. هر چقدر پیشنهادات جالب تری داشته باشید و لحن ترغیب کننده ای را در نظر بگیرید، فالوورهای بیشتری نیز خواهید داشت.

تولید محتواهای سریالی

این روزها بسیاری از محتواهای سریالی ترند شده اند و اکثر مردم علاقه زیادی به دیدن آن ها دارند. می توانید محتواهای سریالی که هر روز یا هر چند روز یکبار قسمت جدیدی از آن ها ارائه می شوند را تولید کنید. این محتواها می توانند طنز، آموزشی و در مزامین محتوایی متفاوت باشند.

100 ایده تولید محتوا

کپشن منحصر به فرد

برای تولید محتوا ادمینی انتخاب کپشن اهمیت زیادی دارد. اگرچه برخی از افراد اصلا کپشن شما را مطالعه نمی کنند، اما می توانید با یک کپشن کوتاه آن ها را غافلگیر کنید.

تبلیغات در تولید محتوا

اگرچه تبلیغات به عنوان ایده برای تولید محتوا ادمینی شناخته نمی شوند، اما روی بازدید تاثیر دارند. اگر می خواهید بازدید محتواهای خودتان را افزایش دهید، باید تبلیغات مناسبی نیز داشته باشید.

لینک دهی به سایر شبکه های اجتماعی

گاهی اوقات انتشار محتوا در اینستاگرام زمان بر یا همراه با محدودیت است. می توانید برای جذب کاربران مختلف در محتواهای خودتان دیگران را تشویق کنید که به سایر شبکه های اجتماعی بپیوندند.

پادکست و فایل های صوتی

به عنوان یک ایده ناب برای تولید محتوا ادمینی، تولید پادکست و فایل های صوتی را پیشنهاد می کنیم. فایل های صوتی و فیلم های مختلف می توانند مخاطبین را ترغیب کنند تا شما را ببینند و از فایل های شما نهایت لذت را ببرند.

تولید محتوای لیستی

یکی از محتواهای ترند و پرطرفدار امروزی، محتوای لیستی است. به طور مثال، لیست 10 تا از بهترین ماشین های بازار یا لیست 5 تایی رژهای مرغوب موجود در بازار. همه این لیست ها می توانند باعث بازدید بیشتر شوند، به خصوص اگر مخاطبین متوجه شوند که از همان ابتدا با لیست چند تایی مواجه اند.

تولید محتوا برای مناسبت های مختلف

برای اینکه بیشتر احساس صمیمیت را در میان کاربران خود القا کنید، باید تولید محتوای مناسب برای مناسبت های مختلف داشته باشید. روز تولد کارکنان و سایر مناسبت های مهم تقویم مانند روز دانشجو، حسابدار، وکیل و ... می توانند به عنوان بهترین ایده ها برای تولید محتوا باشند.

100 ایده تولید محتوا

تولید محتوای پرسش و سوالی

از سوالات و جواب های کوتاه کمک بگیرید و از فردی بخواهید که این سوالات را از شما بپرسند و به آن ها جواب یک کلمه ای بدهید.

تولید محتوای مقایسه ای

مردم همیشه به دنبال مقایسه اند. حتی زمانی که برای خرید حضوری به فروشگاه های مختلف مراجعه می کنند، می خواهند بدانند که کدام محصول بهتر است. پس به عنوان ایده تولید محتوا ادمینی، تولید محتوای مقایسه ای داشته باشید. مثلا دو محصول را با هم مقایسه کنید.

نقد و بررسی

به عنوان یک ایده تولید محتوا ادمینی به شما توصیه می کنیم که نقد و بررسی داشته باشید. بسته به سبک کاری خودتان محصولات مختلف را نقد و بررسی کنید تا مشتریان متوجه شوند که شما در حوزه کاری خودتان تخصص دارید.

کمک گرفتن از مخاطبین

از نظرات و عکس ها و ویدیوهای مخاطبین خودتان کمک بگیرید. چند عکس و فیلم زیبا از ویدیوهای ارسالی بگیرید و آن ها را منتشر کنید. یا اینکه می توانید به برخی از کامنت ها و نظرات مخاطبین خودتان پاسخ بدهید.

معرفی محصول

تبلیغ و معرفی محصول یکی از ساده‌ترین روش های تولید محتوا ادمینی برای کسب و کارها است. حتما تصاویر محصولات و خدمات خود را پست کنید و هر بار آن ها را آپدیت نمایید. این روش تولید محتوا برای جلب اعتماد و فروش بیشتر ضروری است.

قبل و بعد

در هر زمینه ای که کار می کنید، می توانید از تولید محتوا قبل و بعد کمک بگیرید. تصاویر قبل و بعد یک ایده عالی برای تبدیل کردن فالوور به مشتری است. به طور مثال اگر در زمینه زیبایی صورت فعال هستید، عکس قبل و بعد مشتریان خودتان را بگذارید.

پشت صحنه تولید محتوا!

مخاطبین همیشه می خواهند بدانند که چه خبر است. پس یک ایده تولید محتوا ادمینی بسیار پرکاربرد این است که پشت صحنه محتواهای خودتان را نشان دهید. اینکه چه اتفاقی رخ داده تا یک محتوا تولید شود، بسیار برای مخاطبین جذاب است.

تولید محتوا با همکاران

اعضای حاضر و فعال در محیط کسب و کار خودتان را برجسته تر نشان دهید. می توانید اعضای خودتان را معرفی کنید. این موضوع جنبه انسانی برند شما را نشان می دهد و یک ساختار عاطفی را ایجاد می کند که باعث ایجاد حس اعتماد نیز خواهد شد.

100 ایده تولید محتوا

مسابقه و جایزه

اگر می خواهید پست ها و ویدیوهای شما بازدید زیادی داشته باشند، برای آن ها مسابقه و جایزه در نظر بگیرید. به مخاطبین خودتان بگویید که اگر در این پست نظر بگذارند، جایزه دریافت می کنند یا در قرعه کشی شرکت خواهند کرد.

تولید محتوای انگیزشی

یکی دیگر از بهترین ایده ها برای تولید محتوای ادمینی این است که تولید محتوای انگیزشی داشته باشید. می توانید از نقل قول های مثبت و الهام بخش کمک بگیرید. اینترنت پر از نظرات منفی است، اگر به مخاطبین خود انگیزه بدهید آن ها شما را دنبال خواهند کرد.

تولید محتوای اسلایدی

ادمین های اینستاگرام می توانند در پست های اسلایدی چندین تصویر یا ویدیو را به تنهایی یا به صورت ترکیبی آپلود کنند. این ایده می تواند به کاربران این امکان را بدهد تا مجموعه ای از محتواهای مختلف را به صورت همزمان مشاهده کنند.

شما چه ایده هایی برای تولید محتوا دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

نوشتن دیدگاه