بهترین پیج‌های تولید محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام به‌ عنوان یک شبکه اجتماعی برتر، پتانسیل بالایی برای ایجاد و تقویت روابط با مخاطبان هدف خود دارد و همچنین امکاناتی را برای کسب‌وکارها فراهم کرده است تا مشتریان زیادی را جذب کنند. به همین دلیل، بهتر است پیج محتوای جذابی داشته باشد تا بتواند مخاطبان بسیاری را جذب کند. در این مقاله با بهترین پیج‌های تولید محتوا در اینستاگرام آشنا می‌شویم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی آیدی 10 پیج برتر موفق تولید محتوا در اینستاگرام

پیج‌های معروف موضوعات برتر اینستاگرامی شامل موارد زیر هستند:

صفحه‌های طنز و سرگرمی

صفحات طنز و سرگرمی در میان موضوعات دیگر در اینستاگرام بیشترین محبوبیت را دارند. همین امر باعث می‌شود مخاطبان بیشتری این صفحات را دنبال کنند. پیج «آقای هومن ایران منش» برترین پیج در زمینه طنز و سرگرمی است که طرفداران زیادی دارد.

آیدی

خانم "سرنا امینی" با انتشار پست‌های جذابی که اکثر آنها در قالب سناریو داستانی هستند، توانسته است به بیش از 8 میلیون فالوور دست یابد. ویدیوهای سرنا امینی به طور میانگین بیش از 10 میلیون بازدید دارد!

آیدی

پیج «پوری تی جی» با تولید محتوای خلاقانه و طنز، بینندگان زیادی را به خود جذب کرده است. این صفحه یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات اینستاگرامی محسوب می‌شود. رابطه خوب بین فالوورهای این اکانت مناسب‌ترین فرصت برای تبلیغات است!

آیدی

معرفی آیدی 10 پیج برتر موفق تولید محتوا در اینستاگرام

پیج‌های رستوران و غذا

معرفی برترین رستوران‌ها و بلاگرهای این حیطه همیشه برای مردم جذاب بوده و صفحاتی که درباره این موضوع  فعالیت می‌کنند، معمولاً قیمت تعامل و دنبال کننده بالایی دارند. با توجه به این امر، اگر محتوای صفحه شما شبیه به این موضوع است، در اسرع وقت از اکانت‌های زیر برای تبلیغات استفاده کنید.

آقای "امیر جابری" یکی از معروف‌ترین افرادی است که در زمینه تست انواع غذاها در ایران و خارج از کشور فعالیت می‌کند. آقای جابری نزدیک به 2 میلیون فالوور دارد و پست‌هایش بیش از 15000 لایک و ویدیوهایش بیش از 200000 بازدید دارد.

آیدی

یکی از فود بلاگرهای مشهور آقای میلاد کلانتری ملقب به میلاد تیستر است که رستوران‌های خوب تهران را معرفی می‌کند. با توجه به محتوای جذاب آقای کلانتری، بینندگان به پست‌ها و استوری‌های او واکنش خوبی نشان می‌دهند. پیج او یکی از بهترین صفحات اینستاگرام برای تبلیغات است.

آیدی

صفحه‌های سفر و گردشگری

با وجود مناطق دیدنی بسیار زیبای ایران و علاقه مردم به سفر، صفحات زیادی درباره این موضوع فعال هستند.

صفحه محبوبی که مکان‌های جالبی را در اختیار بینندگان قرار می‌دهد، «انجوی تهران» است. این صفحه از طریق استوری‌های روزانه خود، که اکثراً داستان هر سفر است، توانسته به خوبی با بینندگان ارتباط برقرار کند.

آیدی

«ایران را بگرد» با انتشار مطالب جالب از دیدنی‌های شهرهای مختلف ایران بیش از ۷۰۰ هزار بیننده را به خود جذب کرده است.

آیدی

صفحه‌های ورزش و سلامت

یکی از داغ‌ترین موضوعات در اینستاگرام، موضوعات پزشکی و ورزشی است. برخی از این صفحات اخبار ورزشی روز را گزارش می‌دهند.

ارائه نکات کلیدی در رژیم غذایی برای افراد با وزن‌های مختلف جذابیت زیادی دارد. پیج «رژیم نکته» با نزدیک به یک میلیون فالوور در این زمینه فعال است. ارائه این نکات مفید بازخورد خوبی از سوی مخاطبان داشته است.

آیدی

اخبار ورزشی از دسته موضوعاتی هستند که طرفداران بسیاری دارد. «ورزش سه» با ارائه محتوای ورزشی به روز، توانسته فالوورهای زیادی (بیش از ۴ میلیون) را از آن خود کند.

آیدی

معرفی آیدی 10 پیج برتر موفق تولید محتوا در اینستاگرام

صفحه‌های آموزشی

صفحاتی که در زمینه آموزش فعال هستند با ارائه محتوای آموزشی درباره موضوعات مختلف همچون فتوشاپ و عکاسی و حتی نکاتی برای راه اندازی کسب و کار مورد توجه و اعتماد بسیاری از بینندگان قرار می‌گیرند، بنابراین تبلیغات می‌توانند در این صفحات موثر باشند.

صفحه "خلاق شو تی وی" ایده‎‌های جالبی برای ساخت ابزار کاربردی به بینندگان داده و با ارائه این نکات بیش از یک میلیون دنبال کننده به دست آورده است. این صفحه با انتشار پست‌های مفید انتخاب خوبی برای تبلیغات کسب و کار است.

آیدی

پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام

اگر به صفحات مختلف اینستاگرام بروید، متوجه می‌شوید که چه نوع محتواهایی در اینستاگرام محبوبیت بالایی دارد. با توجه به این امر و توانایی‌ها و علایق شخص خود، باید ارزیابی کنید که چه نوع محتوایی برای شما خوب است و چه نوع محتوایی محبوب‌ترین و بهترین محتوای اینستاگرام برای صفحه شماست تا از همین مطالب برای صفحه خود نیز استفاده کنید و در نهایت بتوانید فالوورهای خود را افزایش دهید. برترین محتواهای اینستاگرام عبارتند از:

  • محتوا انگیزشی

یکی از بهترین و پرطرفدارترین پست‌های اینستاگرام محتوای انگیزشی است. اگر هر روز یک پست انگیزشی و استوری در صفحه خود بگذارید، متوجه خواهید شد که این زمینه چقدر محبوب است.

  • مصاحبه با اشخاص

مصاحبه با مردم یکی از محبوب‌ترین و پربازدیدترین مطالب در اینستاگرام است و هر روز افراد بیشتری تشویق به تماشای مصاحبه‌ها می‌شوند. این امر تأثیر زیادی در بازدید صفحه و حوزه کاری شما خواهد داشت. شما می‌توانید طیف وسیعی از موضوعات را برای مصاحبه انتخاب کنید.

  • پست‌های طنز

در حال حاضر محتواهای خنده‌دار و طنز، یکی از محبوب‌ترین و بهترین مطالب در اینستاگرام هستند. اگر بتوانید در صفحه اینستاگرام خود محتوای خنده‌دار تولید کنید، قطعاً تعامل بهتری با کاربران ایجاد خواهید کرد.

پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام

  • مسابقات اینستاگرامی

یکی از پرطرفدارترین مطالب در اینستاگرام راه‌اندازی مسابقات مختلف است که برای افزایش تعامل صفحه بسیار مفید واقع می‌شود. توجه داشته باشید که لازم است هر چند وقت یک بار مسابقات اینستاگرامی برگزار کنید تا مخاطبان اینستاگرام خود را افزایش دهید.

  • نظرسنجی

نظرسنجی‌ها همچنین یکی از محبوب‌ترین و پربازدیدترین مطالب در اینستاگرام هستند، پست‌هایی که کاربران را تشویق به کامنت گذاشتن می‌کنند و برای اهداف نظرسنجی ایجاد می‌شوند، برای رشد صفحه شما مناسب هستند، زیرا نه تنها فالوورهای شما زیر پست کامنت می‌گذارند و تعامل بیشتری با شما برقرار می‌کنند، بلکه پست‌هایی را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند که این امر باعث می‌شود افراد بیشتری شما را بشناسند.

 

نوشتن دیدگاه