ربات تولید محتوا

هوش مصنوعی از طریق ایجاد تغییرات گسترده در حوزه تولید محتوا توانسته دریچه‌ای تازه به دنیای خلاقیت و کارایی باز کند. این تکنولوژی نوین با قابلیت‌های شگفت‌انگیزی همچون نگارش متون روان و جذاب، تحلیل داده‌های حجیم و ایده‌پردازی خلاقانه، یاریگر افراد فعال در عرصه دیجیتال مارکتینگ است. به طوری که با ورود هوش مصنوعی به حوزه محتوا شاهد تحولات قابل توجه در سرعت، کیفیت و تنوع تولید محتوا هستیم. امروزه انواع ربات تولید محتوا به صورت گسترده‌ای در جهان مورد استقبال و استفاده قرار گرفته‌اند. در این مطلب 10 نمونه از بهترین ابزارهای موجود در این حوزه را معرفی کرده‌ایم.  

10 نمونه از بهترین ربات های تولید محتوا

در مطلب زیر به معرفی 10 نمونه از بهترین ربات‌های تولید محتوا می‌پردازیم:

  • ChatGPT

ChatGPT یک ابزار قدرتمند مانند گوگل بارد است که از آن برای ساخت محتوای باکیفیت استفاده می‌شود. این ابزار به عنوان یک ربات گفتگوی پیشرفته، هر سوالی را پاسخ می‌دهد. برای استفاده از این ابزار باید یک شماره مجازی تهیه کرده و وارد حساب کاربری خود در سایت Open AI شوید. البته برای کاربران ایرانی امکان ثبت نام در این ابزار وجود ندارد و باید از فیلترشکن استفاده کنند.

لینک ربات

  • Writesonic

یکی دیگر از برترین ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه تولید محتوا Writesonic نام دارد. تولید کانتنت سئو شده و تحقیق کلمات کلیدی از مهم‌ترین قابلیت‌های این ربات هستند.

لینک ربات

  • Rytr

کاربران با وارد کردن متون ساده، توضیح کوتاه، عنوان یا اطلاعات اولیه در ربات Rytr، می‌توانند محتواهای خلاقانه ایجاد کنند. این ابزار بر اساس متن ارسال شده، قواعد نوشتاری خاصی را در نظر گرفته و متن خروجی را با دقت قابل قبولی ارائه می‌دهد. اما در برخی موارد نیاز به ویرایش نهایی دارد. ربات مورد بحث در حوزه‌های مختلفی از جمله مقاله نویسی، نوشتن ایمیل‌های حرفه‌ای و ایجاد پست در شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارد.

لینک ربات

  • Copy AI

هوش مصنوعی Copy AI امکانات بسیاری را در حوزه ایجاد کانتنت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ثبت نام در این ابزار به مدت 7 روز رایگان است و پس از آن باید برای بهره‌مندی از قابلیت‌های آن اشتراک بگیرید.

لینک ربات

10 نمونه از بهترین ربات های تولید محتوا

  • Shortly AI

با استفاده از ابزار Shortly AI می‌توان مقالات وبلاگ را با کیفیت بالا ایجاد کرد. برای استفاده از این ربات تنها کافی است که نام پروژه را مشخص کرده و یک توضیح مختصر درباره موضوع مورد نظر ارائه دهید.

لینک ربات

  • HyperWrite

یکی دیگر از انواع ربات تولید محتوا، HyperWrite نام دارد که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. خروجی تولید شده توسط این ربات تنها به اصلاحات جزئی نیاز دارد. از جمله کاربردهای HyperWrite می‌توان به مقاله نویسی، سئو و تحقیق کلمات کلیدی اشاره کرد.

لینک ربات

  • Copymatic

نوشتن مقاله، پست وبلاگ، بازنویسی محتوا، تولید پست‌های شبکه‌های اجتماعی و تولید تصاویر کاربردی از مهم‌ترین قابلیت‌های ربات هوش مصنوعی Copymatic هستند. این ابزار با درصد سرقت عملی 2 درصد پایین‌ترین نرخ سرقت را دارد.

لینک ربات

  • Jasper AI

Jasper را می‌توان یکی از قدرتمندترین ابزارهای تولید محتوا به حساب آورد. این ربات لحن مورد نظر شما را درک کرده و متناسب با آن پیشنهاداتی را جهت بهبود کانتنت ارائه می‌دهد.  

لینک ربات

  • PepperType

ربات Pepper Type فعالیت‌هایی مانند وبلاگ نویسی، شبکه‌های اجتماعی، نوشتن بیوگرافی و غیره را انجام می‌دهد. 5000 کلمه اول ایجاد شده توسط این ربات رایگان است.

لینک ربات

  • Texti AI

Texi AI علاوه بر اینکه یک ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد انواع کانتنت است، به عنوان یک چت بات نیز عمل می‌کند. این ربات به صورت یک افزونه در مرورگر کروم در دسترس قرار دارد.

لینک ربات

10 نمونه از بهترین ربات های تولید محتوا

کاربرد ابزارهای هوش مصنوعی در تولید محتوا

هوش مصنوعی ابزاری قدرتمند در دنیای محتوانویسی است که فرصت‌های تازه‌ای را برای خلق کانتنت سئو شده، منحصربه‌فرد و باکیفیت فراهم می‌کند. از جمله کاربردهای این فناوری مدرن در عرصه ایجاد کانتنت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نگارش متن: هوش مصنوعی در زمینه نگارش انواع متن مانند مقالات وبلاگی، پست و استوری‌های شبکه‌های اجتماعی، کپشن، توضیحات محصول و حتی کتاب‌های الکترونیکی استفاده می‌شود.
  • ترجمه: این فناوری قابلیت ترجمه متن را از هر زبانی به زبان دیگر دارد و چالش‌های مربوط به فهم متون به زبان‌های مختلف را از بین می‌برد.
  • ویرایش و بازنگری: یکی دیگر از امکانات هوش مصنوعی، ویرایش و بازنگری متون از لحاظ گرامری، نگارشی و معنایی است.
  • تحقیق و گردآوری اطلاعات: این فناوری نوین در زمینه تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات بسیار کارآمد است و بهترین منابع و اطلاعات را برای نوشتن ارائه می‌دهد.
  • ایجاد کانتنت بصری: یکی دیگر از کاربردهای هوش مصنوعی، استفاده از آن در ساخت تصاویر، ویدیوها و انیمیشن‌های مختلف است.

امروزه بسیاری از افراد از راه تولید محتوا با هوش مصنوعی کسب درآمد می‌کنند. از مضامین ایجاد شده توسط هوش مصنوعی می‌توان ایده گرفت و از استاندارد تحویل داده شده توسط آن استفاده کرد. در پایان کانتنت نهایی توسط خود شما طراحی و ایجاد می‌شود. بنابراین نیازی نیست که از بابت منحصربه‌فرد بودن آن نگرانی داشته باشید.

 

 

 

نوشتن دیدگاه