افزایش کیفیت عکس با هوش مصنوعی آنلاین

در دنیای امروز عکس زبان جهانی ارتباطات است و این موضوع به وضوح در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام مشاهده می‌شود، از این رو افزایش کیفیت عکس اهمیت بالایی دارد. در سال‌های اخیر امکان افزایش کیفیت عکس با هوش مصنوعی آنلاین فراهم شده است و این موضوع به عنوان یک تکنولوژی انقلابی در صنعت عکس شناخته می‌شود.

در این مقاله قصد داریم سایت‌هایی را که می‌توان از آنها برای افزایش کیفیت عکس‌ با استفاده از هوش مصنوعی استفاده کرد، مورد بررسی قرار دهیم و شما را با قدرت و پتانسیل بی‌پایان هوش مصنوعی آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در این مقاله با ما همراه باشید.

10 سایت افزایش کیفیت عکس آنلاین

  • سایت let’s enhance

این سایت یک پلتفرم قدرتمند برای افزایش کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی است. با استفاده از این سایت می‌توانید عکس‌های خود را تا ۶ برابر بزرگتر کنید بدون اینکه به کیفیت عکس هیچگونه آسیبی وارد شود. این سایت نه تنها کیفیت عکس‌ها را بالاتر می‌برد، بلکه با استفاده از آن می‌توان وضوح عکس را بیشتر کرد و نویزهای تصویر را کاهش داد.

لینک سایت

  • سایت fotor

سایت فوتور با دارا بودن نسخه‌های آنلاین و پولی گزینه عالی برای ادیت عکس‌های با کیفیت بالاست.

لینک سایت

  • سایت vanceai

این سایت امکان افزایش کیفیت تصاویر تا ۸ برابر را فراهم نموده است. در این سایت می‌توانید تصاویر با کیفیت را فشرده سازی و حجم آنها را کمتر کنید.

لینک سایت

  • سایت cutout pro

این سایت علاوه بر بالاتر بردن کیفیت عکس‌ها با استفاده از هوش مصنوعی، دارای پلتفرمی است که با استفاده از آن می‌توان تمامی اشیای پس زمینه را شناسایی و آنها را از پس زمینه حذف کرد.

لینک سایت

  • سایت remove bg

این سایت یک ابزار عالی برای بالا بردن کیفیت عکس با استفاده از هوش مصنوعی و حذف کردن پس زمینه است. این سایت به عنوان یک پلتفرم افزایش کیفیت عکس رایگان، برای انجام ادیت‌های مبتدی هیچگونه هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. در صورت پیچیده بودن ادیت‌ها باید از نسخه پیشرفته آن استفاده کرد.

لینک سایت

  • سایت VanceAI Photo Restorer

اگر عکس‌های قدیمی دارید و دوست دارید آنها را بازسازی کنید، این سایت بهترین گزینه پیش روی شماست. این سایت با دارا بودن رابط کاربری ساده، امکان بازسازی تصاویر و رنگ آمیزی مجدد آنها را برای کاربر فراهم کرده است، از این رو برای بازسازی تصاویر بهترین گزینه ممکن به حساب می‌آید.

لینک سایت

  • سایت AVC Labs

اگر به دنبال یک سایت افزایش کیفیت عکس با هوش مصنوعی رایگان هستید، استفاده از این سایت به شما پیشنهاد می‌شود. سایت AVC Labs دارای ابزار روتوش چهره با استفاده از هوش مصنوعی است و امکان روتوش کردن و بازسازی چهره‌ها را برای شما فراهم می‌کند.

لینک سایت

  • سایت deep image ai

با استفاده از این سایت می‌توانید تنها با وارد کردن ایمیل خود، از قابلیت‌های منحصر به فرد آن استفاده کنید. این سایت در نسخه رایگان خود دارای واترمارک است، بنابراین اگر دوست ندارید عکس شما واترمارک داشته باشد، حتماً باید از نسخه پولی آن استفاده کنید.

لینک سایت

  • سایت hitpaw

این سایت با استفاده از هوش مصنوعی، کیفیت عکس‌ها را بالا می‌برد. اگر به دنبال افزایش کیفیت عکس‌هایی هستید که در آنها تصویر چهره وجود دارد، hitpaw با دارا بودن قابلیت تشخیص چهره، بهترین گزینه برای شماست.

لینک سایت

  • سایت icons8

این سایت به صورت رایگان به شما کمک می‌کند تا کیفیت تصاویر را ۲ تا ۴ برابر بالاتر ببرید. تنها کاری که برای ارتقای کیفیت تصاویر باید انجام دهید این است که تصویر را داخل سایت بکشید. بعد از آن icons8 به صورت خودکار وارد کار می‌شود و تصویر شما را با کیفیت‌تر می‌کند. در نهایت می‌توانید تصویر باکیفیت را دانلود کنید.

لینک سایت

10 سایت افزایش کیفیت عکس آنلاین

ربات تلگرامی افزایش کیفیت عکس         

علاوه بر سایت‌هایی که برای افزایش کیفیت عکس وجود دارند، می‌توان از ربات تلگرامی افزایش کیفیت عکس نیز استفاده کرد. امروزه ربات‌های مختلفی در تلگرام وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توان کیفیت عکس را چندین برابر کرد، یکی از مهم‌ترین ربات‌های افزایش کیفیت عکس ربات improve photo است.

این ربات با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر را بهبود می‌بخشد. قابلیت‌های آن شامل افزایش وضوح تصاویر کوچک، حذف نویز، ترمیم چهره در عکس‌های قدیمی و اصلاح خودکار نور و روشنایی است. ربات improve photo با دارا بودن قابلیت‌هایی مانند از بین بردن تاری تصاویر، بازیابی تصاویر سیاه و سفید، از بین بردن نویز تصاویر و ... یکی از گزینه‌های مناسب برای بالا بردن کیفیت عکس است‌. برای استفاده از این ربات می توانید از طریق لینک زیر آن را فعال کنید: t.me/photo_enchase_bot

ربات تلگرامی افزایش کیفیت عکس         

بالا بردن کیفیت عکس در گوگل

اگر به دنبال راه حلی ساده برای بالا بردن کیفیت عکس هستید و دوست ندارید از سایت‌های هوش مصنوعی که در بالا به آنها اشاره شد برای این منظور استفاده کنید، بالا بردن کیفیت عکس در گوگل یکی از راه حل‌های دیگری است که می‌توانید از آن بهره ببرید. امروزه گوگل آنقدر قدرتمند و پیچیده شده که با استفاده از آن می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید. یکی از مهم‌ترین آنها بالاتر بردن کیفیت عکس‌هاست.

برنامه گوگل فوتوز به عنوان یک پشتیبان قوی امکان بالاتر بردن کیفیت عکس‌ها را برای افراد فراهم کرده است. این برنامه جدیداً قابلیتی را به کار خود افزوده است که با استفاده از آن می‌توان نه تنها عکس‌ها را با کیفیت‌تر کرد، بلکه می‌توان کیفیت فیلم‌ها را نیز بالاتر برد. هرچند از قابلیت بالاتر بردن کیفیت فیلم هنوز پرده برداری نشده است، اما قابلیت بالاتر بردن کیفیت عکس توسط گوگل فوتوز قابل استفاده است.

در این مقاله تمامی روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توان افزایش کیفیت عکس را انجام داد مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید عکس‌های خود را به بالاترین کیفیت ممکن برسانید و با استفاده از سایت‌های هوش مصنوعی و ربات‌های تلگرامی بهترین تجربه کاربری ممکن را داشته باشید.

 

نوشتن دیدگاه