کسب درآمد از تولید محتوا در روبیکا

اپلیکیشن روبیکا (Rubika) یکی از پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی است که سرویس‌های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این شبکه اجتماعی به تازگی تغییراتی هیجان‌انگیز و جذاب روی سرویس کسب درآمد خود ایجاد کرده است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند به راحتی و بدون صرف وقت زیاد از امکانات جدید سرویس کسب درآمد روبیکا استفاده کنند. میزان کسب درآمد از تولید محتوا در روبیکا بر اساس تعداد کاربران فعال، تعداد بازدید از پست و موارد دیگر محاسبه می‌شود. از آنجایی که بسیاری از ایرانیان از پیام‌رسان داخلی Rubika استفاده می‌نمایند، تولید محتوا در این شبکه یک فرصت ایده‌آل برای معرفی کسب‌وکارهای مختلف و برندسازی به حساب می‌آید.

در این مطلب می‌خواهیم شما را با این ویژگی جدید اپلیکیشن Rubika آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید. پیش از آشنایی با این سرویس جذاب و سودآور، روی نصب روبیکا کلیک کرده و این سوپراپلیکیشن را دانلود کنید.

قوانین تولید محتوا در روبیکا

روبیکا نیز مانند سایر پیام‌رسان‌ها در ابتدا با هدف به اشتراک‌گذاری تصاویر و ایجاد ارتباط عرضه شد. اما کاربران به مرور زمان متوجه شدند که می‌توانند به کمک امکانات و ابزارهای متعدد این اپلیکیشن در حوزه تبلیغات و بازاریابی فعالیت کنند.

Rubika یک شبکه اجتماعی و پیام‌رسان داخلی است که آشنایی با سرویس‌ها و ویژگی‌های آن یک فرصت عالی برای کسب سود از آن به حساب می‌آید. بسیار مهم است که متناسب با موضوع مورد نظر، مضامین کاربرپسند در این شبکه ایرانی منتشر کنید. این اپلیکیشن دارای سرویس‌های ارتباطی مختلف مانند گروه‌ها، کانال‌ها و فروشگاه‌های خرید و فروش است. البته برای اینکه بتوانید از هر کدام از این خدمات بهره‌مند شوید، باید مضمون مخصوص به آن را تولید نمایید. به عبارت دیگر، تولید محتوا در Rubika در سرویس‌های مختلف آن قوانین خاص خود را دارد.

بنابراین در وهله اول باید به نوع سرویسی توجه داشته باشید که قصد ایجاد و انتشار محتوا در آن را دارید. از جمله پرکاربردترین سرویس‌های Rubika که می‌توان برای آن‌ها تولید محتوا کرد، عبارتند از سرویس‌های مالی، سبک زندگی، گردشگری، آموزشی و سرگرمی.

رعایت قوانین و مقررات سرویس کسب درآمد روبیکا ضروری است. برای مثال انتشار مضامین خشونت‌آمیز در کانال‌ها، ربات‌ها، لایوها، شبکه اجتماعی روبینو و سایر بخش‌های این اپلیکیشن مجاز نیست. همچنین انتشار محتوای پورن و هرگونه مضامین غیرقانونی در تمام بخش‌های Rubika غیرقانونی است. تهدید، ارعاب، سوء استفاده و آزار دیگر کاربران یا معرفی خود به جای دیگری نیز از دیگر مصادیق فعالیت‌های مجرمانه محسوب می‌شوند.

 اگر مضمون منتشر شده در Rubika با قوانین این پیام‌رسان یا قوانین کلی کشور مغایرت داشته باشد، دریافت درآمد شما را با مشکل مواجه می‌کند. بر اساس قوانین در صورت بروز تخلف، مبلغی به عنوان جریمه از سود شما کسر شده یا کلا عایدی به شما تعلق نمی‌گیرد.

کسب درآمد از تولید محتوا در روبیکا

چگونه کسب درآمد روبیکا را فعال کنیم

برای اینکه از اپلیکیشن روبیکا سود بیشتری به دست آورید، چندین راهکار وجود دارند. این تکنیک‌ها به شما کمک می‌کنند که میزان درآمد خود را از این پیام‌رسان و شبکه اجتماعی داخلی افزایش دهید. همانطور که بیان شد، میزان سودآوری شما از Rubika به تولید محتوا و میزان فعالیت شما در این برنامه بستگی دارد. با این وجود در ادامه برخی روش‌های افزایش کسب درآمد از روبیکا را شرح داده‌ایم:

  • جذب مخاطبان و دنبال کنندگان بیشتر: هر چقدر مخاطبان بیشتری را به صفحه خود در روبیکا جذب کنید، عایدی بیشتری به دست خواهید آورد. دعوت از دوستان برای دنبال کردن، ارسال مطالب کانال برای جذب مخاطب و غیره از جمله روش‌های افزایش فالوور در Rubika هستند.
  • تولید محتوای بیشتر، منظم و باکیفیت: اصلی‌ترین دلیلی که کاربران را در صفحه یا کانال شما نگه می‌دارد یا آن‌ها را ترغیب به خرید از شما می‌کند، محتواهای شما هستند. هر چقدر مضامین باکیفیت‌تر و بیشتری انتشار دهید، عایدی بیشتری نیز خواهید داشت. در ضمن، منظم بودن نیز در این زمینه موثر است.
  • تبلیغات: قدرت تبلیغات را برای کانال خود نادیده نگیرید. شما می‌توانید با تبلیغ کانال خود در کانال‌های دیگر یا استفاده از سرویس تبلیغات روبیکا، کانال خود را به افراد بیشتری نمایش دهید. بدین ترتیب مخاطبان بیشتری را به سمت صفحه خود جذب می‌کنید.
  • داشتن صبر و حوصله: کسب درآمد از تولید محتوا در روبیکا و افزایش آن به میزان صبر و حوصله شما بستگی دارد. اگر این روش سودآوری را برای خود انتخاب کرده‌اید، باید صبر زیادی داشته باشید. تعجیل در کسب سود از Rubika می‌تواند شما را از مسیر منحرف کرده یا هزینه زیادی به شما تحمیل کند.

چگونه کسب درآمد روبیکا را فعال کنیم

 چه محتوایی در روبیکا بهتر است

برای پیام‌رسان داخلی روبیکا می‌توان مضامین گوناگونی ایجاد کرد. برای مثال کاربران می‌توانند در بخش کتابیکای این اپلیکیشن ایرانی یک کتاب الکترونیکی را در قالب PDF منتشر کنند. همچنین افرادی که در زمینه تولید نرم‌افزارهای مختلف فعالیت دارند، می‌توانند آن‌ها را در اپلیکیشن Rubika با دیگران به اشتراک گذاشته و بفروشند. در ادامه برخی از رایج‌ترین اشکال تولید محتوا در روبیکا معرفی شده‌اند؛ این موارد در افزایش درآمد و جذب مخاطب بیشترین تاثیر را دارند.

  • محتوای متنی

شما می‌توانید برای موضوعات مختلف محتوای متنی باکیفیت و جذاب ایجاد کرده و در پیام‌رسان روبیکا به اشتراک بگذارید. با کمک این روش بسیار رایج می‌توانید به افزایش تعداد دنبال کنندگان خود کمک کنید. همچنین برای افزایش تعداد فالوورهای روبیکا می‌توان از سرویس‌های خرید ممبر، خرید ممبر پاپ آپ و نیز عضوگیر کمک بگیرید.

  • محتوای تصویری

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از تولید محتوا در روبیکا و سایر پیام‌رسان‌ها، انتشار تصویر است. در این اپلیکیشن به واسطه اشتراک گذاری تصاویر جذاب با موضوعات مختلف می‌توان مخاطبان بیشتری جذب کرد. کیفیت و حجم تصاویر نیز روی درآمد شما از کانال یا گروهتان تاثیرگذار است. از سوی دیگر، کیفیت پایین تصاویر می‌تواند موجب آزردگی مخاطبان شود.

 چه محتوایی در روبیکا بهتر است

  • محتوای ویدیویی

ویدیو یکی از بهترین مضامین قابل انتشار در بخش‌های مختلف Rubika است. شما می‌توانید انواع ویدیوی آموزشی با موضوعات گوناگون، مضامین سرگرم کننده و غیره را تولید کرده و در سرویس مورد نظر خود منتشر کنید. این راهکار به طور قطع شما را به درآمد می‌رساند. 

  • محتوای صوتی

مضامین صوتی یا پادکست نیز یکی دیگر از مضامین قابل انتشار در سرویس‌های مختلف شبکه ایرانی Rubika است.

 

 

 

نوشتن دیدگاه