ایده تولید محتوا بلاگری

شغل بلاگری یک شغل پردرآمد و پرسود است که هر فردی در منزل می‌تواند تنها با استفاده از یک گوشی موبایل آن را انجام دهد و به درآمد بالایی در ماه برسد. اگر ایده تولید محتوا بلاگری شما منحصر به فرد و عالی باشد، خیلی زود می‌توانید به درآمد بالایی برسید و مخاطبان زیادی را برای پیج خود جذب کنید. انتخاب کردن ایده تولید محتوا بلاگری در سال‌های اخیر سخت‌تر شده است، زیرا رقابت برای انجام این کار بسیار زیاد است و افراد سخت‌تر از گذشته به سمت بلاگرهای مختلف جذب می‌شوند. در این مقاله قصد داریم به ایده تولید محتوا بلاگری بپردازیم و ۱۰ ایده برتر برای تولید محتوا بلاگری را در اختیار شما قرار دهیم. برای رسیدن به درآمد بالا در این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی 10 ایده محتوایی برای بلاگر شدن

تولید محتوا از زندگی روزمره

افراد معمولاً دوست دارند بدانند سایر انسان‌ها چگونه زندگی روزمره خود را می‌گذرانند و معمولاً چگونه صبح را شب می‌کنند. تولید محتوا از زندگی روزمره در صورتی که زندگی جالبی داشته باشید، مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کند؛ از طرفی اگر از زندگی روزمره خود تولید محتوا کنید کار شما ساده‌تر است و در عین سادگی می‌تواند مخاطبان زیادی داشته باشد.

تولید محتوای آشپزی

شاید تا به حال پیج‌های آشپزی مختلفی را دیده باشید که با تولید محتوای آشپزی و آموزش دادن سبک‌های مختلف آشپزی کردن، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده‌اند. برای تولید محتوای آشپزی می‌توانید یک شاخه خاص از آشپزی مانند کیک پزی را ایده خود برای تولید محتوا قرار دهید و یا به صورت کلی هم غذا و هم کیک پزی را در کنار یکدیگر ادامه داده و ایده‌های منحصر به فرد خود را بسط و گسترش دهید.

بلاگر ورزشی و فیتنس

اگر به صورت تخصصی یک رشته ورزشی خاص را دنبال می‌کنید، بلاگر ورزشی و فیتنس نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. بلاگر ورزشی و فیتنس معمولاً حرکات مختلف یک رشته ورزشی خاص را به افراد آموزش می‌دهد و یا با استفاده از رژیم‌های غذایی خاص افراد را به تناسب اندام دعوت می‌کند.

معرفی 10 ایده محتوایی برای بلاگر شدن

بلاگر معرفی کتاب

در دنیایی که افراد بیشتر به دنبال مد و فشن هستند، چرا شما یک کار منحصر به فرد و سودمند را دنبال نکنید؟ بلاگر معرفی کتاب به بلاگری گفته می‌شود که کتاب‌های مختلف با ژانرهای مختلفی را به افراد معرفی می‌کند. این بلاگر معمولاً کتاب مورد نظر را خلاصه کرده و یا آن را تا بخش‌هایی برای مخاطب خود تعریف می‌کند و از مخاطب می‌خواهد که خود کتاب را به صورت کامل مطالعه کند.

بلاگر تولید محتوای طنز

از آنجایی که افراد در زندگی خود تنش‌های مختلفی را تجربه می‌کنند، معمولا در اینستاگرام به دنبال محتوای طنز هستند تا مقداری خستگی روزانه را از تن آنها بیرون کند. تولید محتوای طنز نیازمند توجه و تجربه زیادی است و فردی که به عنوان بلاگر تولید محتوای طنز فعالیت می‌کند باید ویژگی‌های ذاتی مورد نیاز برای انجام این فعالیت را داشته باشد، از این رو این کار برای تمامی افراد مناسب نیست.

بلاگر فیلم و سریال

بلاگر فیلم و سریال با مشاهده فیلم و سریال‌های مختلف و معرفی کردن آنها به افراد، مخاطبان مختلفی را به خود جذب می‌کند. این نوع بلاگر ممکن است تنها یک مدل خاص از فیلم و سریال را به مخاطبان معرفی کند و یا ممکن است در زمینه تمامی فیلم و سریال‌های روز و یا فیلم و سریال‌های قدیمی فعالیت داشته باشد. برای تبدیل شدن به یک بلاگر فیلم یا سریال می توانید با انتخاب قسمت‌های جذاب یک فیلم و یا سریال و اشتراک آن با مخاطب کار خود را شروع کنید.

معرفی 10 ایده محتوایی برای بلاگر شدن

بلاگر سفر و اماکن دیدنی

بلاگر سفر و اماکن دیدنی با مسافرت به مکان‌های مختلف، تمامی مکان‌های دیدنی را به افراد معرفی می‌کند و افراد را برای داشتن سفری عالی راهنمایی می‌نماید. یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که بلاگر سفر و اماکن دیدنی با آن روبرو است این است که در ابتدای کار حتماً باید هزینه و بودجه لازم برای شروع کار را داشته باشد، زیرا ممکن است حداقل تا ۶ ماه نتواند درآمدی از پیج خود کسب کند. بلاگر سفر و اماکن دیدنی در کنار سختی کار، زیبایی و جذابیت‌های مخصوص به خود را نیز دارد، از این رو اگر حائز شرایط لازم برای سفر هستید، می‌توانید بلاگر سفر خوبی شوید.

بلاگر زیبایی و آرایش

اگر آرایشگری را به صورت تخصصی بلد هستید، فعالیت به عنوان بلاگر زیبایی و آرایشگری به شما پیشنهاد می‌شود. یک بلاگر زیبایی معمولاً کارهای مختلف آرایشگری مانند کشیدن خط چشم، شنیون کردن موها، نحوه رنگ کردن و دکلره کردن موها و ... را به مخاطبان خود آموزش می‌دهد. در برخی از موارد ممکن است بلاگر زیبایی به نحوه مراقبت کامل از پوست و مو بپردازد و روتین‌های پوستی مختلف را به مخاطبان خود معرفی کند. یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که بلاگر زیبایی و آرایش با آن روبرو است، این است که معمولاً حتماً باید به صورت شخصی جلوی دوربین آمده و تولید محتوا کند و نمی‌تواند تولید محتوا را بدون چهره انجام دهد.

بلاگر روانشناسی کودک و بزرگسال

اگر در زمینه روانشناسی تخصص و تجربه دارید، می‌توانید بلاگر روانشناسی کودک و یا بزرگسال شوید. خانم‌هایی که به تازگی مادر شده‌اند و یا دوست دارند فرزند خود را به بهترین شکل ممکن تربیت کنند، معمولاً بلاگرهای روانشناسی کودک را فالو می‌کنند، از این رو می‌توانید با ارائه نکات تربیتی کودک بلاگر خوبی باشید و مخاطبان زیادی به خصوص در بین خانم‌ها داشته باشید.

معرفی 10 ایده محتوایی برای بلاگر شدن

بلاگر گل و گیاه و کشاورزی

اگر به گل و گیاه علاقه دارید، بلاگر گل و گیاه و کشاورزی گزینه مناسبی برای شماست. بلاگر گل و گیاه و کشاورزی معمولاً موارد مختلفی را که برای نگهداری از یک گیاه به آنها نیاز دارید را به شما آموزش می‌دهد و روش‌هایی برای سمپاشی گل و گیاه، مقدار آب مورد نیاز یک گیاه، مقدار نور مورد نیاز یک گیاه و ... را در اختیار افراد قرار می‌دهد. بلاگر گل و گیاه باید به گیاهان علاقه زیادی داشته باشد و اطلاعات کافی در مورد انواع نباتات را از طریق فیلم‌های آموزشی یا کتاب‌های مختلف کسب کند. شاید در نگاه اول بلاگر گل و گیاه چندان جذاب به نظر نرسد، اما حتماً عاشقان گیاهان به آن جذب می‌شوند.

 

نوشتن دیدگاه