ایده تولید محتوا بدون چهره

در سال‌های اخیر بلاگر بودن یک شغل پرطرفدار و پردرآمد به شمار می‌رود که افراد مختلفی با ایده‌های متفاوت آن را دنبال می‌کنند. برخی از افراد دوست دارند به عنوان بلاگر فعالیت داشته باشند و تولید محتوا کنند، اما به دلیل داشتن محدودیت برای انتشار چهره خود فکر می‌کنند که بلاگر شدن برای آنها مناسب نیست. در این مقاله قصد داریم ایده تولید محتوا بدون چهره را در اختیار شما قرار دهیم و هر یک از ایده‌ها را با یکدیگر بررسی کنیم. اگر شما هم به ایده تولید محتوا بدون چهره و بلاگر شدن بدون چهره علاقه دارید، در این مقاله با ما همراه باشید.

آموزش صفر تا صد بلاگری بدون چهره   

بلاگری بدون چهره مزایای زیاد و مختلفی دارد. در این روش از بلاگری فرد می‌تواند بدون اضطراب و ترس تولید محتوا داشته باشد. طبق تحقیقات انجام شده افرادی که بلاگری بدون چهره انجام می‌دهند، کمتر از بلاگرهای با چهره پیام‌های توهین آمیز از مخاطبان خود دریافت می‌کنند، از این رو بلاگری بدون چهره بیشتر مورد استقبال افراد است. در این قسمت از مقاله به آموزش صفر تا صد بلاگری بدون چهره و ایده‌هایی در مورد بلاگری بدون چهره می‌پردازیم.

در مرحله اول برای تولید محتوا بدون چهره باید شاخه اصلی تولید محتوای خود را پیدا کنید. اگر برای نشان دادن چهره خود به مخاطب مشکل دارید، می‌توانید از روش‌های زیر برای بلاگری بدون چهره استفاده کنید:

  • استفاده از ماسک

یکی از روش‌های پرطرفدار برای بلاگری بدون چهره استفاده از ماسک است. ماسک‌های مختلف حیوانات برای بلاگری بدون چهره تولید و تهیه شده‌اند که می‌توانید با استفاده از هر یک از آنها تولید محتوای بدون چهره داشته باشید. در این روش از آنجایی که صورت شما پشت ماسک پنهان شده است، مخاطب نمی‌تواند بفهمد که دقیقاً با چه کسی طرف است و به نوعی هویت شما از دید مخاطب مخفی می‌ماند.

  • استفاده از پارچه سفید

اگر چرخی در اینستاگرام بزنید، متوجه می‌شوید که بسیاری از افراد برای تولید محتوا از پارچه سفید روی سر خود استفاده می‌کنند. این نوع بلاگرها به نوعی بلاگر روح شناخته می‌شوند و با داشتن شکل و شمایل روح تولید محتوا می‌کنند.

  • ویس بلاگر شدن

در این روش صورت شما در اینستاگرام قابل مشاهده نیست، اما در پست‌ها صدای خود را ضبط می‌کنید‌‌. با استفاده از این روش می‌توانید روی کارهای روزمره و یا هر ایده‌ای که برای تولید محتوا بلاگری دارید، صدای خود را قرار دهید تا مخاطب به شما جذب شود.

  • حیوان بلاگری

در این روش می‌توانید با استفاده از حیوانات خانگی خود تولید محتوا کنید. در این روش معمولاً افرادی که حیوانات خانگی دارند، به سمت پیج شما جذب می‌شوند، اما باید مراقب باشید که حیوان آزاری نکنید.

آموزش صفر تا صد بلاگری بدون چهره   

  • تکست بلاگری

در این روش با استفاده از نوشته می‌توانید بلاگری انجام دهید. در اکثر موارد برای موضوعاتی مانند خلاصه کردن کتاب از نوشته بلاگری استفاده می‌شود. از آنجایی که در این نوع از بلاگری استفاده از تصاویر بسیار کم است، بهتر است برای بلاگری کردن تنها به نوشته اکتفا نکنید و با استفاده از تصاویر زیبا جلوه پیج خود را بهتر کنید.

  • کودک بلاگری

هرچند استفاده از کودک بلاگری چندان مورد تایید نیست، اما می‌توانید از این روش نیز برای تولید محتوا بدون چهره بهره ببرید. در این روش با ضبط و انتشار تصاویر از فرزند خود می‌توانید مخاطب جذب کنید. باید مراقب باشید که به حریم شخصی فرزند خود تجاوز نکنید و تنها از کارهایی که دیدن آنها برای عموم ضرری ندارد، فیلمبرداری و تصویربرداری کنید.

  • تولید محتوا از گردن به پایین

در این روش از تولید محتوا می‌توانید زاویه دوربین را به صورتی تنظیم کنید که صورت شما پیدا نباشد و تنها از قسمت گردن به پایین مشخص باشد. برای مثال در پیج‌هایی مانند پیج آموزش بافتنی می‌توانید از این روش برای جذب مخاطب استفاده کنید.

  • تولید محتوا با استفاده از گریم خاص

برخی از بلاگرهای اینستاگرامی با استفاده از یک گریم خاص تولید محتوا می‌کنند. استفاده از این روش چالش‌های مخصوص به خود را دارد، زیرا هر بار مجبور هستید برای تولید محتوا گریم داشته باشید که کار شما را سخت می‌کند. برای راحت‌تر شدن کارتان می‌توانید از فیلترهای خود اینستاگرام برای تغییر چهره استفاده کنید تا نیازی به گریم کردن صورت به صورت مداوم نداشته باشید.

بعد از پیدا کردن شاخه اصلی بلاگری خود و نحوه فعالیت بدون چهره کافی است نسبت به تولید محتواهایی که برای مخاطب جذابیت دارد، اقدام کنید. در این مرحله باید با گشت و گذار در قسمت اکسپلور اینستاگرام، تمامی بلاگرهایی که مانند شما فعالیت می‌کنند را پیدا کنید و ببینید که مخاطبان چه محتوایی را بیشتر از بقیه پسندیده‌اند. در نهایت با تولید محتواهای مشابه مخاطبان را به پیج خود جذب کنید.

آموزش صفر تا صد بلاگری بدون چهره   

تولید محتوا بدون چهره و صدا

همانطور که در بالا نیز به این مسئله اشاره شد، در تولید محتوا بدون چهره می‌توانید تنها از صدای خود استفاده کنید، اما ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که علاوه بر محدودیت در انتشار چهره خود، محدودیت محتوا با صدا نیز داشته باشید. در این گونه موارد بلاگری کردن برای شما سخت‌تر می‌شود، زیرا علاوه بر اینکه مخاطبان نمی‌توانند با چهره شما ارتباط برقرار کنند، ارتباط از طریق صدا نیز برای مخاطب غیر ممکن می‌شود.

اگر دوست ندارید صدای شما در فضای مجازی منتشر شود، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های تغییر صدا، صدای خود را عوض کنید و روی ویدیوها قرار دهید. در نهایت اگر استفاده از این روش نیز چندان برای شما خوشایند نیست، باید راه‌های جایگزین برای ارتباط با مخاطب انتخاب کنید تا مخاطب بتواند بیشتر با شما انس بگیرد و به نوعی خودش را عضوی از پیج شما بداند.

تولید محتوا بدون چهره و صدا

در بلاگری بدون چهره و صدا حتماً باید روش‌هایی برای ارتباط با مخاطبان داشته باشید؛ برای مثال در این روش حتماً باید به بیشتر کامنت‌های موجود در پیج خود پاسخ دهید، سعی کنید دایرکت‌ها را بدون پاسخ نگذارید، در استوری‌های خود از کوئسشن باکس استفاده کنید و به صورت کلی هر ایده‌ای که فکر می‌کنید شما را بیشتر با مخاطب آشنا می‌کند روی پیج خود پیاده کنید.

به صورت کلی تولید محتوا بدون چهره و صدا چالش‌های مربوط به خود را دارد، اما از آنجایی که در این روش از تولید محتوا کنجکاوسازی مخاطب، کاراکترسازی راحت‌تر و آزادی بیان بیشتر است، می‌توانید به این روش نیز به عنوان راه حلی منحصر به فرد فکر کنید. در این مقاله تنها چند مورد از روش‌های بلاگری بدون چهره را در اختیار شما قرار دادیم. امیدواریم خواندن و مطالعه این مقاله برای شما سودمند بوده باشد.

 

نوشتن دیدگاه